Önskelista 2008

Ja, trots att jag är 18 år och räknas som vuxen av en del människor så gör jag fortfarande min älskade julklappslista och önskelista. Jag skriver ner vilka jag ska köpa till och hur mycket det får kosta per person. Det är kanske lite vuxet att göra så, men jag gör också min egna önskelista som ska ges till föräldrar & släkt. Detta året står hittills:

Pengar (givetvis, har nog stått på alla ungars önskelista sedan dem fyllde 10)
Piercing-presentkort till mina kommande piercingar.
TV, LCD/plasma - dyr present, i know. Men finns ingen lag på att önska!
Tatuerings-presentkort - vill pryda min kropp med mina underbara ideér. tyyp..
Hårförlängningspengar - INNAN DEN 19:e december (!!)
Resa - hm, 6000 är väl inte så mycket? (a)
Inredningssaker & presentkort - moget, jag vet!
Körkortsteoriboken - jag måste börja, men vägrar betala för skiten.
Mössa, vantar & halsduk i någon mysig färg och modell.

Allt jag har kommit på hittills. Bara att välja & vraka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback