onsdag

Hej!
Åkte till skolan vid 8 imorse, gjorde nationella svenska b och det gick väl ganska okej antar jag. När jag kom hem satte jag mig och fortsatte på mitt idrottsarbete så det skulle bli klart, vilket det är nu. Skönt att ha en sak färdig. Tänkte leta lite fakta till guidningen om en vecka och sen vilka en timme innan jobbet. Ska även hinna äta och göra en to do lista som ska fixas ikväll och imorgon.

Fick min första mobil räkning idag, 161 kr på typ 10 dagar. Vet inte om det är bra eller dåligt..

Har kommit på att jag måste bli mer ordningssam med papper. Har massvis med viktiga papper här & var, speciellt skolpapper. Är för lat för att leta upp dem också, det är de som är det värsta. haha!

Saknar dig snutte, trots att jag träffade dig imorse. haha! Längtar tills ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback