mys

Uh, irriterad jag är nu. Jävla tradera idioter. Tror du att du kan lura mig eller? Skickar mina klänning som är använd 1 gång och nu påstår hon att där är hål i den. F*ckingbullshit! Försöka hota mig med att hennes pappa är polis och att hon ska stämma mig. Visst, do it? Jag vet att den var hel. Kanske du var fet och drog sönder sömmen när du provade den? Näe, ingen mer energi på dig iaf. Sånt äcklar mig, människor som ljuger och inte drar sig för nånting för att få ynka 300 kr.

Mår lite lite bättre nu. Har bara slöat hela dagen lång. Nu kommer snart älskling hit och hämtar mig så ska jag nanna där inatt. Bara ta det lugnt och mysa ikväll. Imorgon ska jag sova ut så länge jag kan och sen åka hemåt (älskling är i skolan). Ska försöka sola med, om jag mår bättre. (hatar att vara sjuuk!) På kvällen blir det middag med familjen och förhoppningsvis pojkvänner @ Olary´s. (hur stavas det?) Sen är det helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback