lörday

Hej.
Jobbet igår gick bra. Hade faktiskt kul. Me & Sandre jobbade ju hela kvällen tillsammans så det var lugnt. Efter jobb kom baby och hämtade mig, körde inom och hämtade micke och axel i stan som skulle hem efter en utekväll. Väl hemma hoppade vi i sängen direkt och somnade. Imorse var älskling ovanligt söt och vi låg länge kvar i sängen. Efter frukosten begav jag mig hemåt och kollade upp lite plugg inför talet (nationella B) på tisdag. Har gjort lite på mitt album också. Nu har jag duschat och ska snart göra ve mig. Blir bowling ikväll med familjen och babe. Efter det är det bara slöande. Upp tidigt imorgon förmodligen, IH och fotboll, julskyltning och jobb. Hörs ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback