helg!

Har inte gjort ett skit idag. Eller jo, kollat ps, i love you till en bokanalys jag ska göra innan onsdag. Mmh, det är verkligen allt. Nu väntar jag på mamma och dem så jag får i mig lite mat innan jobbet vid 17oo. Slutar redan vid 8 och då kommer patrik till mc, ska gå en runda och prata om det inte är allt för kallt. Annars händer inte ett skit mer idag. Imorgon är det söndag, som tur är vi lediga måndag och tisdag iaf. Ska plugga gärnet och till väla, det är planerna. Känns skönt att jag har tagit tag i körkortet och äntligen bokat kursen (17 dec) efter det önskar jag mig en teoribok i julklapp sen är det bara att köra igång! Direkt efter studenten ska jag gå intensivkurs och jag ska klara det! Mitt mål är att vara 18 när jag får körkortet, haha. Tänkte lägga mig i sängen och kolla lite tv nu (igeeen). Hoppas ni alla har en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback