hard work, work

Jag klarade helgen och nu är det ett tag kvar tills jag ska jobba långt pass igen. Hurrai.

suuuck
, skolan kan dö.
Var iaf soft idag i skolan, slapp draman och samhället så hade bara en lektion. Satt på skolan typ, 1,5h bara  för att ha drama & så visade det sig att vi inte ens hade det. Fick iaf närvaro (!) Har varit hemma någon timme nu och har fått gjort en del: packat in tradera aktionerna (ska postas idag), pluggat en del och kollat min älskade klänning som jag tyvärr missade att buda på i helgen & får alltså stå över. Nu ikväll ska det pluggas ännu mer, samhällsprov imorgon om jobbiga riksdagen och regeringen. Ska också hinna med att sola. Ska bli såå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback