framtiden?

Måste bara säga att jag mår bra & liver flyter på som vanligt. Har blivit ganska mycket uttång nu på sistone, eller mycket och mycket.. Men för mig är det ganska mycket. Blir iallfall en lugn period nu, fram till jul ungefär, skulle jag tro. Mysigt med pojkvännen, filmkvällar med kompisar, bio & massa annat mys är alltid kul. För tillfället är jag vääldigt sugen på att resa någonstans och bara njuta & bli pepparkaksbrun igen. All färg sen i somras har försvunnit men är på g med att sola upp den igen. Solat 2 gånger denna veckan och blir nog en till gång ikväll, skulle jag tro.

Förresten, bara jag som är helt stirrig och nojig inför allt kommande? Balen, studenten, praktiken, julen, framtiden? brr, bara jag tänker på det får jag rysningar. Jag som hade planerat min framtid detaljerat och var stensäker på att såhär vill jag att det ska bli, har börjat tänka i andra banor och blivit lite annorlunda i mitt tänkande. När jag bestämde mig för allt detta fanns ingen pojkvän att tänka på och familj med barn var omöjligt för mig då. Nu är det tvärt om, kan tillochmed längta efter det ibland. usch..


Oh, ibland är dem så jäkla söta! men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback