the weekend

Helgen har varit underbar! I fredags lade jag mig ute på gräset någon timme tillsammans med plast innan jag skulle till skopunkten. Fick köpt tre par skor. Skönt! Efter det åkte jag hem och åt osv. Vid 4 tiden gick jag till jobbet och jobbade underbara 5 timmar. Klockan 9, när jag slutade mötte plast mig på donken så stack vi ner till stan och fikade på Mezo. Var evigheter sedan jag satt där! Satt och snackade och dummade oss några timmar, haha! Vid halv 12 cyklade jag hemåt igen. Micke och Patrik hämtade upp mig så körde vi runt lite. Hamnade i Halland. Nice! Kom väl hem vid 2 tiden. Somnade dock typ 3. I lördags vaknade jag upp hos Patrik, mys. Vid halv 1 tiden mötte vi min pappa och Ingela i stan för en mysig fika på espresso house. Satt i solen och stekte några timmar innan jag och Patrik gick en runda själva på stan. Sedan satte vi oss vid stranden och bara njöt. Sommaren är livet! Vid halv 5 typ, gick hela familjen Lagerquist till Oleary's och åt middag. Sedan solade jag och Patrik solatrium (jag vet, dålig stil med tanke på vädret!) Efter det gick vi upp till Micke som vi sedan spenderade hela kvällen med. Vi åt glass på sofiero, körde runt, åt massa skräpmat överallt och rökte vp. Pratade också om resan som förmodligen blir den 23 (två dagar efter jag kommer hem från Italien). Vi ska till Alanya. Längtar som faan! Tre resor i sommar är inte dåligt! haha. Sov här hemma inatt och nu ska jag jobba om 40 min. Slutar redan vid 4 men har ett fullspäckad schema idag ändå. Först jobbet då, sen städning, duschning och pluggning. Har en nk tenta som ska vara klar på tisdag som jag inte fattar ett skit av. Goett! Ska tillbringa dagen med älsklingen också. hihi.

Hade fem månader med Patrik igår. Dagen var verkligen underbar! Ja, hela helgen har varit perfekt. Känner på mig att nästa helg kommer bli lika bra. Säger bara p a r d e y! Och såklart jobb och mys med älsk. Det jag iallfall ville komma fram till var att jag älskar dig Patrik. Mer och mer detsuttom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback