pluggeli

Nu är jag hemma från jobbet. Blev än ganska lång dag ändå. Blöö. Och ännu längre kommer den bli eftersom jag har bestämt mig för att plugga hela natten. Eller iallfall tills ögon slocknar. Psykologi dessutom. Ett riktigt djupt ämne. Jaja, vi får väl se hur det går med det.

Mamma ringde nyss, hennes operation hade gott bra. Hon kommer hem imorgon igen, skönt. Då ska jag tigga lite pengar till solarium, thi. Sen hade jag också tänkt gå en runda med min älskling i stan. Och så såklart sola dådå. Vid halv 7 börjar mcdonald's personalfest. Det ska bli spännande faktiskt. Speciellt med tanke på att detta är min första personalfest någonsin. Vilka förväntningar ska man ha? Efter "festen" kommer Patrik på sin cykel och hämtar mig i skogen. Sött va? :) Sen är det ny dag och engelska nationella. Nervöst, faktiskt.

Nu ska jag börja med pluggandet. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback