måndag

Gårdagen bestod av jobb till 4. Var okej, faktiskt. Sen hem hit, städade lägenheten och packade för en natts sovning hos min älskling. Åt pizza och så hos honom, goooett. Jag pluggade också en del, duktiga jag. Imorse solade jag och Patrik innan skolan, började ju inte förrän 12! Efter skolan begav jag mig direkt hem och började plugga. Klar med naturkunskapen nu. Yeeees! Har bara en enda sak kvar att göra i skolan nu. Geografin! Sen är det fucking sommarlov.

Skulle egentligen upp till mami idag. Men verkar inte bli något, hon har inte hört av sig. Patrik kommer hit lite senare med donken mat, muuums. Är verkligen inget roligt väder idag, så blir endast softning. Nu ska jag vila mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback