Kära blogg

Efter fikan hos mamma tidigare ikväll träffade jag Sandra och Fie.
Vi cyklade och hyrde film, 50 % + gratis choklad. Kan knappt bli bättre?
När vi kom hem hade vi två filmer att se fram emot.
Först ut var Boogeyman2. Fy sören! Inte alls nice när man sitter i vardagsrummet all alone.
En nackdel med att flytta hemifrån kanske? äsch.
Efter det kollade vi på Mr. hm, vad heter den nu igen? cookman? nått sånt iallfall.
Nu har de precis gått och jag är ensam kvar här :( Patrik är i Malmö (vad han nu gör där?),
men han kommer sen och sover med mig. Imorgon kommer Julia, eller inatt kanske?
Har ingen som helst aning. Vi ses imorgon iaf, det är brao. Ska dammsuga också, haha.
nördo't. Aja, sånt är det. Känner mig hungrig, men är för rädd och seg för att göra något åt det.
Detta inlägget börjar allt mer likna ett av mina gamla klagoinlägg? Dags att sluta för ikväll? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback