kära blogg

Nu sitter jag i skolan,
nervös som fan! Jag ska snart åka till Landskrona med min lärare och besöka min apu plats.
Kommer dö! haha. Nej, men det ska säkert gå jätte bra.

Hoppas att jag hinner hem i tid så jag hinner sova lite innan jag börjar jobba vid 4.
Slutar 10, sen hem och mysa med Patrik. Imorgon är man ledig, fett skönt.
Ska träna vid 10 tiden, sen hem och sova lite till för att sedan börja jobba igen vid 4.
Ojoj, nu höll jag på att glömma.. Ska ju tvätta imorgon med! Viktigt viktigt.
Annars händer inte så mycket. Påskmiddag med mamma imorgonkväll och med pappa på lördag.
Sedan städa lägenheten i stan på söndag.

Patrik, jag måste bara säga att denna veckan har varit underbar!
Har inte träffat någon som dig förut alltså. Jag älskar dig verkligen baby.

Nu kom Karro in och sa att vi åker om en kvart och att jag ska söka lite på bussspecial,
så får väl göra det antar jag? Skriver senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback