Jag har världens bästa pojkvän

Helgen har gått otroligt fort! Jobbade i fredags, sen var det pardey efteråt. Jag hade skoj även om där inte var så mycket folk och så. haha. Tack SMTU2! You´re the best. I lördags mådde jag kasst som satan, haha. Så hände inte speciellt mycket. Gick från stan till Laröd, hem till Patrik. Duktigt. Fick dock astma anfall i Tinkarpsbacken, haha. Lika bra å vänja sig? Jaja. Idag fyller älsklingen hela 19 år, thi. Dagen har spenderats tillsammans med honom och lite med Axel. Har varit på släktkalas, sen väla en runda. Nu ikväll har vi bara softat i lägenheten. Hann med å träffa Plast ett tag också, eftersom de var här när jag kom hem. loveu. Nu åkte precis Patrik och Axel till Donki för att köpa glass muums. Sen åker Axel hit och Patrik sover här inatt. Mys. Tycker inte om att sova själv längre. Denna veckan kommer bli underbar. not. Har så mycket i skolan alltså. Fattar inte hur jag ska hinna med allt? + hinna med jobbet. Skolan går före, det vet jag. Men pengarna är ju minst lika viktiga just nu, för lägenheten och allt. Jag måste klara det helt enkelt! Plugga på en vecka, sen är det över för ett tag iallfall. Nu låter det som nutte kommer igen, hihi. Skriver mer imorgon eller något.
Grattis älskling.
Jag älskar dig, verkligen baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback