helg

Sitter och softar nu. Skönt. Har nyss ätit med Sandra och Julia, och nu begav sig Sandra precis iväg till jobbet. Jag ska också dit snart, dock inte alls kul. Efter det är det bråttom hem, fixa sig sen fest! (D) Hoppas på en bra kväll.
Skolan just nu kan suga, har så sjukt mycket plugg till nästa vecka så det finns inte. Förstår mig inte på skolan, har hela veckan med prov, inlämningar och redovisningar men veckan efter ingenting. Sug maj. Jaja, nu är det helg iaf.
Var ju hos doktorn och kollade min hosta igår. Härligt med astma? Skulle inte tro det.. Jag, astma? Vet knappt var det innebär. Jaja, fick iallfall mediciner och sånt som ska hjälpa.

När jag kommer hem inatt så väntar min älskling här! Mys att få sova tillsammans. Imorgon ska jag plugga, och köpa present till Patrik som fyller år på söndag. thi <3. Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback