curly sue

Hej.
Igår lekte jag med min pojkvän :) Axel var här också ett tag.
Gjordes inte så mycket, kollade fotboll osv.
Vaknade imorse och hostade som fasen. igen..
Så nu bestämde jag mig för att ta tag i det, en gång för alla. haha.
Har tid hos doktorn halv 3. Hoppas nu det är lugnt, orkar inte bli sjuk.
Har precis städat hela lägenheten. Duktig jag är! haha. Ska tvätta senare idag med.
usch ja. Sen kommer pappa och hjälper oss att sätta upp lite saker och så.
Imorgon blir det party. Var ett tags sen man var på lokalfest, så ska bli riktigt kul!
Ska jobba tre timmar först, men det är lugnt. Ledig hela helgen sen. På söndag
fyller Patrik år, wihue. Så då ska han firas. hihi <3. Nu ska jag bege mig upp till mamma.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback