ambitiös

Efter ett argt mejl och lite snack idag i skolan bestämde jag mig för att ta tag i skolan igen.
Denna gången ordentligt! Därför har jag nyss pluggat 2 timmar på företagsekonomi provet vi ska ha imorgon.
Är inte klar, nejdå! Ska bara ner och hämta tvätten, äta sen fortsätta igen. Tredje, eller fjärde dagen i rad jag djurpluggar. Jobbade igår, sen tränade jag, Julia och Sandra på guidningen som vi hade idag. Gick väl okej, för att vara första gången. (ja, jag är lika förvånad som er!) Har inte hunnit med något mer än pluggandet idag. Imorgon ska jag bara ta det lugnt, ska bli så nice. Måste dock städa av lägenheten, men det går snabbt. Nu ska jag kila ner och fixa tvätten, måste bara säga snabbt också att den 18/4 åker jag till Spanien eller Italien. Har fått praktikplats på buss special som åker ner dit. Läskigt, men kommer bli så jäkla kul! Uppdaterar mer sen.

Saknar dig, älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback