tråkigt

Kära blogg,
jag har så otroligt mycket som jag bara vill få skrivit men jag orkar inte.
Jag är i en svacka nu, långt långt ner.
Har känt att det har varit på väg länge nu, men inte gjort något åt det.
Sjukanmälde mig imorse från jobbet, mycket på grund av allt runtomkring,
men också dels för det har varit så oerhört jobbigt att jobba på senaste tiden.
Jag behöver en paus, helt enkelt. Min paus varar i 2 dagar, för imorgon är det jobb igen.
Efter det ska jag sova hos dadi, för att stå på loppis på lördag. Sandra & Julia drar till Göteborg
imorgon. Trist att jag inte kan följa med och att dem åker själva ändå. menmen, kommer väl fler chanser!
Ska till Patrik sen. Bara ta det lugnt! Vet inte vad jag ska skriva mer just nu. Allt känns mest depp.

Patrik åker på måndag är borta 10 dagar. Tråkigt som attans!
Kommer sakna honom så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback