tisdag

Internet funkar knappt så har inte kunnat blogga idag. Vaknade upp hos älsklingen klockan 6 imorse. Han skulle jobba och jag fick skjuts då med hem. När jag kom hem var min säng upptagen av älskade juls och vickee så det var bara att ta en filt och ett mjukisdjur och sno julias säng. Vaknade vid 10 tiden, åt och softade fram tills nu. Har även läst lite. Håller på att läsa en bok som heter inte som andra döttrar eller något åt det hållet. Rekomenderar den iallfall! Är riktigt bra hittills. Nu om 25 minuter ska jag med mamma och roger och handla. Skit kul, inte. Men är rastlös och känner att jag behöver komma ut så jag får väl ta chanserna som erbjuds. Vädret är hemskt, kallt, moln och allmänt segt. Men det behövs väl det med, antar jag? Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.. Skulle egentligen tvättat men eftersom det är Sverige match bokade vi om det tills på fredag istället. Får se om jag åker ut till baby ikväll igen och myser. thi.

Patrik, snart har vi varit tillsammans i 6 månader, ett halvår. Jag älskar dig bara mer och mer för varje gång jag får se dig! Tack för igår hjärtat. Att vara tillsammans med dig är det bästa jag vet, och kommer aldrig lämna din sida. ALDRIG! Det är såhär det ska vara, visst? Emelie & Patrik, Patrik & Emelie. Vad som än händer kommer du alltid vara älskad utav mig, glöm det aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback