tänk dig..

Blev inget med fie och julia så efter jag ätit cyklade jag och solade. Testade sola på Oasis idag, för första gången. Ser nästan aldrig skillnad när jag solar solarium, inte idag heller. Ändå fortsätter jag. Är väl känslan, antar jag. Och det finns ju faktiskt ett ställe man ser skillnad på, GA;s bemannade. Dock är där så lökigt och nästan alltid upptaget så det alternativet går ofta bort. Jaja, nog tjatat om solarium.. Vi bestämde att det blir stranden imorgon om det är fint väder. Sorligt nog verkar det inte bli det.. Är mycket moln och ganska kallt ute redan. Annars gör vi något annat. Sen på kvällen ska jag hem till baby och mysa! Längtar redan. Nu sitter jag här i soffan, ensam och tråkar. Försöker komma på något att göra som jag måste göra senare, men orkar inte ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback