nuså

Längesedan jag bloggade. Är egentligen inte på blogg humör alls, men eftersom jag ligger här ensam i lägenheten & inte har ett skit att göra kan jag lika bra blogga. Dagarna flyter på som vanligt. Antingen så jobbar jag, träffar min familj/kompisar eller umgås med baby. I lördags hade min syster 15års kalas för släkt och vänner. Trevligt trevligt. Jobbat hela helgen också + lekit med patrik!  Igår fyllde Elin år och dagen tillbringades i stan/väla och på Lotta på åsen (ett fik) med familjen. På kvällen nannade jag hos patrik. Idag har jag solat och jobbat. Slutade för en halvtimme sedan ungefär. Är ledig imorgon sen är det jobb igen. Ledig på midsommar sen jobb hela helgen och veckan igen. MM, mys? I'm lovin' it? Jaja. Imorgon blir det alltså bara mys mys & ännu mer mys. Härligt! Nu ska jag glo tv eller något annat skoj. (?) natti people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback