kan det bli bättre?

Det hade precis blivit bra igen så sket allting sig. Orkar inte. Dessutom har min astma blivit värre & jag får ingen luft, no air no air. Var på väg upp till sjukhuset innan, men eftersom jag hatar sjukan sket jag i det. Natten har varit hemsk, har inte sovit en enda timme. Usch, gnällig jag är nu. Som toppen av allting ska jag inte gå till skolan imorgon, skolavslutningen. När man har något att se fram emot så skiter det sig, oftast. Menmen.. Ska vila upp mig och få nya krafter innan jag tar nya tag och börjar om från början igen. Sover hos mamma inatt iallfall..

Kommentarer
Ellen säger:

Stackars dig! Astma måste vara jättejobbigt.

2008-06-09 | 10:47:55
Bloggadress: http://ellenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback