i'm sorry

De senaste dagarna har bara varit skit. Tårar och ångest förklarar bra hur jag menar. Önskar att det aldrig blev såhär, att jag gjort några andra val tidigare. Men nu är det som det är och det finns ingenting att göra åt det. Har nästan bestämt mig nu, jag flyttar förmodligen hem igen. Klarar inte att känna pressen med pengarna. Att misslyckas är det värsta jag vet så att misslyckas med detta är en stor sak för mig. Dessutom handlar det inte bara om mig själv denna gången utan en till. Jag vet att jag sviker, men måste tänka på mig själv också. Det löser sig, säkerligen.

Dagen har jag spenderat tillsammans med min mamma, roger, elin och robin på gräset här ute i solen. Sen somnade jag i tre underbara timmar, vaknade upp och åt hos mamma och nu är patrik här och myser med mig. Imorgon är det skolan som gäller, om jag orkar. Dålig stil, i know.. Sommarlov på onsdag, mixade känslor vad det gäller det med faktiskt. Skönt med ledighet iallafall!

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback