i love mcdonald's

Känner mig lite gladare nu. Skönt att slippa vara ledsen och deppig. Var skoj på jobbet. Innerst inne älskar jag det, men ändå klagar jag varje gång jag ska dit. Finns vissa människor jag älskar att jobba tillsammans med och många av dem jobbade idag. Jag och julia ställde upp oss på att jobba på Knutpunkten den 8e Juli tillochmed. Haha! Vi och Janni. Kommer bli riktigt kul, men halvt pinsamt. Kommer kännas som man är helt ny på jobbet igen. Asch, löser sig.

Fick pratat med baby för ett litet tags sedan med. I telefon tillochmed! Mysigt. Han hade det bra och då har jag med det. Saknar bara honom så mycket. Går verkligen inte en timme utan att jag tänker på honom. Äkta kärlek!

Imorgon är dagen fullbokad, härligt som fan. Först ska jag äta frukost tillsammans med mami uppe hos henne. Efter det ska jag fixa med flytten typ hela dagen innan jag ska ut och äta tillsammans med mina bästa vänner (plast) på haket på kvällen. Har nämnligen läst att dem har öppnat igen så det måste invigas! Spenderar nog större delen av dagen tillsammans med dem sen. Längesen så det ska bli riktigt mysigt. Sen är det onsdag och jobb 3 dagar framåt igen. Skriver sen om jag har något vettigt att dela med mig av. Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback