i have a dream

Hola!
Somnade helt sjukt skönt igår i markus säng (låtsas lillebror). Vaknade vid 10 helt utvilad, skönt. Så med nya krafter har jag städat lägenheten, färgat mitt hår och umgåts med mamma. Snart ska vi till stan och shoppa lite åt henne. Jag får låta bli eftersom Julia har mitt kort. blö. Jaja, sen ska jag hem till Patrik och sova där inatt. Imorgon är det studenten! wie. Grattis till er alla som tar den! Ska jobba till 10, så vet inte alls hur min kväll ser ut imorgon. Får ta det som det kommer iaf. Har börjat planera hur jag ska ha mitt rum när jag flyttar hem, hade tänkt mig en foto tapet med utomlandskänsla. Typ strand, blått vatten och palmer. Snyggt? Nu ska jag smörja mig och göra ve mig lite innan stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback