helg

Hej!
Händer inte så speciellt mycket just nu. Vädret är på rekorn nivåer i hela Sverige, jag jobbar som vanligt hela helgen, jag är trött och känner mig tråkig. Allt är som vanligt! Jobbet idag gick galant, förutom att värmen var enooorm. Var riktigt lökig, haha. Slutade vid 8 och då kom älsklingen och mötte mig så gick vi och solade. Pinsamt, i know. Solarium är till för sånna som mig, som jobbar när alla andra steker på stranden. Tyck synd om mig?

Igår var jag, patrik, syster, robin, mamma och roger i ljungbyhed, ja du läste rätt. Vi var på något bad där med resten av bönnerna. Haha! Jag försökte bli brun, men lyckades inte speciellt bra. På kvällen var vi allihopa hos min faster och grillade. Jätte mysigt! Vid 11 tiden tog jag och baby bussen hem till honom i Laröd där vi sov gott.

Nu sitter vi och kollar fotboll hos mig, EM har ju börjat. Seeeegt, enligt min mening. Tur man är världens bästa flickvän och går med på att kolla på skitet ändå!

Imorgon är det jobb som gäller, som alla andra söndagar. Jobbar mellan 12-19:30, så det blir en heldag imorgon också. Efter det ska jag förmodligen bättra på brännan again och sen hem. Blir en natt utan baby imorgon eftersom han ska börja jobba på måndag tidigt. Dottiga du! <3

Är så himla snacksi-sugen alltså. Kan det vara för jag har lovat mig själv att inte äta något sånt mög? Brukar bli så då, att man blir ännu mer sugen på massa onödigt trams. Men denna gången ska jag lyckas, innan det är försent. Jag vet vad jag vill och jag klarar det! (hoppas jag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback