fredag

Hejhej!
Min gårdag bestod av städning, segt som attans. Sedan mekkade jag med en hemlis till baby & vid halv 7 tiden kom de som skulle kolla på lägenheten. Helt underbara & vi har verkligen valt rätt människor, nu hoppas vi bara att de får lägenheten så vi kan flytta redan nu den siste juni. Efter det kom pappa och hämtade mig och Patrik, så åkte vi dit och åt middag. Ingela hade pratat om någon överraskning dagen innan, och den var att Lina (min stora syster) hade kommit hem från sin halvårs långa resa genom Nya Zeeland och Australien. Så himla kul att träffa henne igen! Pappa skjutsade oss till Patrik vid 10 tiden. Somnade dock inte förrän typ 2. Klokcna 6 imorse ringde klockan och det var bara att gå upp.. Var hemma halv 7 men somnade igen på direkten & vaknade ungefär nu.

Idag ska jag sola solarium. Vädret suger, som vanligt. Är både sol, vin himmel, regnmoln och blåst. hm? Sen vid 16 tiden ska vi tvätta. blööh. Tvättning en fredagkväll är INTE kul. Menmen, det måste göras. Ikväll kommer även min älskade Sandra hem från Kreta. Hoppas på att man får se henne ikväll också. Patrik kommer även hit ikväll så det blir mysigt.

Imorgon är det jobb för hela slanten. Eller halva egentligen, ska bara jobba mellan 12-17 eftersom min syster ska ha sitt 15års kalas vid 18 tiden. Vad köper man till en 15åring i present? Sen blir det jobb hela söndagen och sedan är helgen över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback