blablabla

Sitter hemma hos Patrik nu. Jättemysig helg har jag haft! I fredags var vi hos pappa och tog det lugnt. Kollade film, åt gott och somnade i tid för att gå upp vid halv7 tiden dagen efter & stå på loppisen. Var ganska skoj och tjänade lite iallfall. Efter det åkte vi med mamma och dem till mormor och fikade. Sedan blev vi hemkörda till Patrik där vi har varit sedan dess. Cyklade och köpte godis och sånt igår och kollade fightclub (inte hela.) Idag skulle vi sova ut ordentligt eftersom det är sista gången vi kan göra det innan patrik åker till spanien. Men vaknade ändå i tid så vi åkte till Väla och fixade det sista inför hans resa. Bla. växling av pengar, köpte mjukisbyxor och så. Nu har vi ätit och bara tar det lugnt. EM-final idag så patrik ligger bänkad i sängen för att titta. Jag däremot är inte ett dugg intresserad, speciellt när inte sverige ens är med. Förlåt, men man ska vara ärlig! Haha. Måste åka hem efter fotbollen för Patrik ska vara nere i stan 6 imorgon och där är inte plats åt mig i bilen imorgonbitti. Men jag är ändå glad att jag fått tillbringa dessa dagarna tillsammans med honom! Kommer kännas så himla tomt utan dig, baby. Men jag får helt enkelt hålla ut dessa 10 dagarna. Vad mer kan jag göra liksom? Hoppas det går snabbt så vi kan få vara tillsammans och allting är som vanligt snabbt igen. Vill iaf att du patrik ska veta att jag älskar dig och kommer alltid att göra det. We're made for eachother! så är det..

Annars händer det inte mycket i veckan. Ska ju flytta hem igen. Mamma och dem målar & mekkar i rummet, så det blir säkerligen finfint. Ska köpa lite nya saker och sånt sen med. Sen ska jag ju självklart jobba röven av mig också. Varför inte liksom? På torsdag jobbar jag 16-23 och börjar 06-15 dagen efter. Är det lagligt egentligen? Jag menar, 5 timmars sömn kan ju inte vara speciellt bra? Jaja, pengarna rullar in som dem ska, det går bra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback