aw

"Är i Tyskland nu. Kostar 5 kr per sms så kan inte sms så mycket ;p saknar dig skit mycket. Längtar så mycket tills Tunisien. Hoppas du har det bra älskling. Vi klarar detta. Älskar dig mest i hela världen. Tänker på dig hela tiden."

Fick det sms av baby för ungefär en timme sedan. Blev så glad! Fällde en eller två tårar tillochmed när jag låg i solariumet. haha! Samma solarium jag gråtit i innan för samma människa men dock inte för samma sak. Äääe, nu måste jag rycka upp mig. Ska packa och flytta saker nu ett tag och sen duscha och fixa mig före jobb. Är inte alls sugen på att jobba, men måååste! Tur att Julia också jobbar iaf. Nej, nu ska jag dra mig härifrån..

None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback