varning: depp!

Är extremt ledsen och deppig idag.
Varför vet inte ens jag själv egentligen.

De närmsta dagarna ser ut ungefär såhär:
Imorgon: Till jonstorp(?) sen vet jag inte. solning på kvällen iaf!
Måndag: sola och?
Tisdag: sola och jobba.
Onsdag: Patrik kommer hem. Mysa med honom!
Torsdag: Umgås med min pojkvän.
Fredag: ?
Lördag: Kalas för mig.

Typ något i denna stilen. Detta är iaf vad som är bestämt.
Skönt att man inte jobbar sönder sig själv denna veckan iallfall, kan vara skönt att vara ledig ibland.

Nu ska jag väl slänga mig i sängen och försöka somna i min ensamhet.
Slippa känna ensamheten kanske man kan säga?
Hoppas på att jag drömmar om något waaaay better than this shit.
Förlåt, men är bara så trött på allt för tillfället & det är då bloggen räddar mig.
Trött på att gång på gång känna det jag gör utan att kunna beskriva hur jag egentligen känner.
Trött på att hela tiden känna mig som ett andrahandsval.
Nej, nu slutar jag innan jag babblar om något jag själv inte förstår. 
Godnatt bloggen, människorna, folket och Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback