true love

Det är sjukt hur livet förändras hela tiden, hur vi människor förändras och blir helt annorlunda. Våra tankar, våra sätt att vara på, våra åsikter och sätt att se på saker och ting. För två år sedan var jag tillsammans med T och trodde jag var så lycklig man kunde vara. Det var jag nog också, i den stunden vid det tillfället och då. Iallafall, ett år senare vid samma tid var jag singel och lika glad för det. Aldrig mer pojkvän, aldrig mer seriöst förhållande och tofflande! Så lät det då. Det var fest, kompisar, killar och ännu mer fest. Nu ett år senare har jag pojkvän, seriöst förhållande och jag tofflar. Hur kan det då komma sig? Jag vet inte. En sak vet jag dock, detta känns så bra och rätt på något sätt jag aldrig känt innan. Så lätt, men ändå så svårt liksom. Jag kan verkligen säga de tre orden och mena dem med hela mitt hjärta. För Patrik Gustavsson, jag älskar dig. Vad som än har hänt lägger jag bakom mig och ser framåt mot din och min framtid tillsammans. Du fick mig att känna att kärlek verkligen finns och att den inte behöver vara så krånglig. Du är ett bevis på att kärlek verkligen finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback