tröttis

Är så trött. Puuuuh. Var på swea i förrgår, allt var bra tills jag inte visste nånting och mådde skit. Började gå hem utan att säga till dem andra eller nånting. Dålig stil som fan av mig. Allt blev kaos! Kommer inte ihåg nånting från Crom typ. Usch.. Hela gårdagen gick åt till att må bra igen. Mår fortfarande inte tillräckligt bra. Skulle egentligen jobbat igår, men mådde så dåligt. Kan egentligen inte idag heller, men har för mycket samvete för att skita i det så jag drar dit ändå. Slutar 02:00. suuuck! Mamma tror jag fått i mig nått jag inte skulle ute. Kan vara så. Har aldrig mått så som jag gjorde/gör. Jaja, tur man har föräldrar, pojkvän och kompisar som bryr sig <3. Har varit i Höör med pappa, ingela, patrik & elin hela dagen. Var och köpte scrap saker till albumen och sen fikade. mysigt! Nu har patrik GÅTT hem (ja, han går, stackarn..) och jag ska jobba om 1,5 timme. B to the lööö. Menmen, måste ta mig i kragen och försöka se det positivt. Idag och imorgon, sen ledig 3 dagar. I will fix it. Nu ska jag vila lite.

Jag älskar dig så mycket Patrik.
Kommer aldrig finna ord för att förklara mina känslor för dig.
Du är mitt allt & vill aldrig mista dig.
Känslorna är starkare nu än någonsin, så ingenting får förstöra detta nu.
I love you, baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback