torsdag

Gud så trött jag är! Helt sjukt. Men hela dagen är smockad med saker att göra så bara att gå upp och börja. Nu först ska jag åka till mormor vid 12 och äta & så. Hade velat steka på stranden men så blir det inte så jag nöjer mig med en trip till mormor idag! Sen måste jag ta bussen vid 3 därifrån igen eftersom jag börjar jobba 4. Samma tid som igår, så lär vara heelt slut efteråt. Men imorgon blir det ingen sovmorgon dock, ska upp 05:00 och börja jobba klockan 6! Gissar på att det blir ungefär 5 timmars sömn inatt. Bra med tanke på att jag inte är alls trött redan, haha. Är iaf ledig heela helgen så det tackar jag för!

Pratade med älsklingen igår i telefon ett tag, blir lätt missförstånd när man är så långt ifrån varandra och båda saknar varandra oerhört mycket. Men som tur var löste det sig snabbt igen och allting är bra. Jag älskar dig med hela mitt hjärta.

Nu måste jag börja göra ve mig lite smått..
Skriver när jag hinner!


7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback