stranden

Har legat på stranden hela dagen. Skönt som sören. Har också hunnit köpa min byrå på IKEA som jag länge velat ha. Nu är det jobb om 1,5h. Stryp mig? åh. Orkar inte inte inte inte inte. Speciellt inte när det är festival och alla är där nere och myser runder medan jag lökar på donken med massa cheeseburgare och bigmac. Nej fyfan! Livet är orättvist. Hade också velat köpa söta tröjor med namn på, piercingar, åka någon halvtaskig karusell och käka massor av munkar. buuuh. Ja, jag tycker faktiskt synd om mig själv. Men får tänka att jag sparar pengar till imorgon istället. Göteborg står på listan! wihue. Shopping och Liseberg, i love it! Blir det första "riktiga" jag gör denna sommaren. Mitt sista sommarlov.. Nej, nu börjar jag tänka för mycket igen. Dagarna blir som dem blir och jag ska inte deppa.

Jag tjänar iaf pengar ikväll istället för att spendera som alla andra ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback