sommar?

Inte bloggat speciellt mycket på sistone. Har inte så mycket att dela med mig av. Jobbar mycket nu också, så hinner inte med så mycket annat än det. Är ledig idag och imorgon också iaf, sen är det många dagars jobb framför mig. Ganska fint väder idag, och dem lovar att det ska bli strandväder resten av veckan! Jösses så skönt det hade varit. Bara steka på stranden. Har solat solarium idag första gången sen patrik kom hem från spanien så min bränna är helt borta. Är 22 dagar kvar, sen är jag i Italien. Gött! Nu ska jag och älsklingen snart ut en runda med axel & co. får se vad vi ska göra? jaja. skriver imorgon eller nått. (när det finns något vettigt att skriva) hej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback