kvällstankar

Magen är svullen som ett riktigt svullo, jag luktar äcklig donken fritös/ost, jag har ont i fötterna, jag är trött men kan absolut inte sova, jag är hungrig, jag har ångest inför morgondagens jobb, jag hatar mycket just nu, jag känner mig blek. Kvällen har varit piss och jag tror faktiskt inte jag hade klarat det utan Sandra. En av dem värsta dagarna på mcdonald's och än är det inte över. Morgondagen ser ut att bli ungefär likadan. Dock en annan jobbetid 19-04. Vill typ bara slå någon hårt nu. Riktigt hårt. Det är sånna här dagar man funderar på om det är värt all skit, värt dem pengarna? Men jag har klarat en av 2 helvetes dagar och är halvt nöjd iallafall. Imorgon väntas solning/badning, IKEA snabbt som sören och jobb. Yes, nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback