shit, i lost the game

Då var 2007 överstökat och nu väntar 2008 med förhoppningsvis riktigt roliga saker framför oss! Detta året händer bla: Jag fyller 18 jävla år! Får ta körkort, gå på puben osv. Flyttar hemifrån, stoooort. Resa. Jobba jätte mycket. Hm. Är väl det störst iaf. Hoppas på ett riktigt bra år!

Gårdagen var väl precis som alla andra nyår? -överskattat. Men en sak var riktigt kul, å det var att träffa alla! <3 Tackar iallfall för gårdagen allihopa. Nu tar vi 2008 med stoooorm. (!!) Sen att vissa gör en riktigt besviken, men ändå så jävla glad är ju en annan femma? Önskar jag kunde gå in på mer detaljer, men det går tyvärr inte.. Vill ni veta vad jag menar, så fråga mig. 

Måste bara säga att jag älskar er, sandra, sofie & julia. Ni är dem bästa som finns! I ca. 5 år har vi känt varandra nu. Jag vill aldrig någonsin mista er, eller låta någon annan ersätta er. Att det skulle kunna hända är omöjligt i mitt liv. Ni har gjort mig till den jag är, och det är meningen att vi 4 ska vara tillsammans. Säger det alldeles för sällan. Men, ni är mina allra bästa vänner. Så är det! <3

Och Patrik, du är underbar baby. Tack för inatt och tack för du är min pojkvän!
Du är min dröm.
Min verklighet. Jag tycker om dig så.

Annars vaknade man sent idag, haha. Vaknade bredvid min älskling! <3 Låg i sängen nästan ända tills jag skulle jobba, sen var det full igång. Jobbade 14:30-22:30, ändå ganska soft tid! Längtar som sööören till lönen kommer, wiiiih. haha! Måste dock spara till lägenheten också.. Aja, efter jobb satt jag kvar med Sandra & Fie, sen kom Julia också. Satt och pratade lite & så bara, innan alla skiljdes åt för att cykla hemåt. Nu är jag hemma och ligger i min NYINBÄDDADE (?) säng. Såå skönt! Ska sova riktigt tungt inatt, så våga väcka mig! Haha, nejdåå! (a) Imorgon blir det uppstigning 10:00, ofta? Ska iallafall hitta på något med P då, i think. Skriver mera senare iallfall. <3 haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback