she used to be the sweetest girl

Har varit duktig ikväll faktiskt,
pluggat på två prov som vi inte har förrän om en hel vecka.
Svenska b och engelska b prov. Duktigt, haa?
Mitt liv är oerhört lugnt för tillfället. Jag laddar upp ;) eller nånting? haha
Mådde dåligt innan, så Sandra & Julia fick hämtade biobiljetterna till
national treasure som vi ska kolla på imorgonkväll. Mys som fasen.
Skolan imorgon blir soft, tror jag. Har först svenska, sen projekt&företag/
företagsekonomi hela dagen lång. Hoppas det går fort. Efter skolan ska
jag till polishuset och fixa med pass/legg som behövs på lördag när jag
ska gå övningskörkursen (eller vad det heter). Börjar komma igång nu ju,
hahaha. jojo visst! Gjorde sånthär teoriprov hos Patrik för nån dags sen..
Gick ju nog bra, gick 30 p. hahah. Bara 22 fjuttiga poäng till, så hade jag
klarat det! ojojo. vad säger ni? Nä, men det var ändå lite duktigt med tanke
på att jag aldrig öppnat en körbok eller ens testat köra en bil nån gång i mitt liv.
Ska det bli ändring på, kan jag lova. Emelie ska bli körarn. Kan inte se mig bakom
ratten bara :( ett mindre problem i mina ögon för tillfället.

Fan alltså, kan inte tiden bara ticka på lite lite snabbare eller nått?
Först väntar flytten, ohohoh! sen kanske turkiet en månad, dörfaan.
Sen fylla 18 i sommar och resa med dadi en gång, och mami en, MINST.
Efter det börjar fan i mig trean, sinnesjukt alltså!  wiiiih, nananana.

Nu skulle jag egentligen gå & lägga mig, hade jag lovat mig själv.
Är absolut inte trött, dock.
Blir nog ett tag till framför nördskärmen, känns det som!

Undrar ibland vilka ni är som läser min blogg?
Jag menar,
den handlar inte om ett skit?! Ändå är det folk som läser det varenda jävla dag.
Bloggen är fan något av det bästa som finns på internet.
Eller?
Iallafall för alla snokare därute, vilket jag vet att det finns gott om.
Iallfall i staden Helsingborg.
Så välkomna till staden, där alla snokar & snackar skit om alla.
Det du inte vet om dig själv,
vet någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback