onsdag

Gårkvällen var hemskt. Usch. Jag & Julia var nära på att inte flytta.
Jag grät, helt ärligt. Var så arg. Tur det löste sig, för flytta är verkligen vad jag vill.

Dagen började med naturkunskap, som kan suga röv faktiskt.
Skrev typ bara labbar & så, sen slutade vi.
Efter det hade vi svenska, jobbade sören i det. Medeltiden, forntiden osvosv.
Sen engelska, läxförhör. Beröm för att jag tydligen pluggat så mycket,
trots att jag var sjuk igår. Tackar man för. haha. Efter det luch,
goda rostis (röstis) hahah. Efter det hade vi geografi, som var LIKA segt som vanligt.

När jag kom hem satte jag mig framför tvn och bara tog det lugnt,
vilket jag fortfarande gör. Drack precis upp min "varma koppen".
Riktigt gott, thi.
Om en timme ska jag till Roger & fira lillebror. Mys.
Sen till stan & fika med Lisette, och efter det sover älsklingen här.

Måste bara säga att...
jag klarade matte b nationellaprovet.
Fick G! Jag fattar det inte?
Hur?
Fett glad iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback