I know you will talk shit about me, so come on; do it?

Sådärja.
Ber om ursäkt för anfallet nedan.
Jag blir hemma ikväll,
och är helnöjd med det.
Slipper vakna med ångest, bakfylla och framfört allt så slipper jag spendera pengar.
Dock får jag inte träffa dem som betyder mest, mina vänner.
Fast jag tycker faktiskt det finns andra sätt att träffa dem på, än att bestiga dimman tillsammans.

Så ikväll blir det att ta det så lugnt det bara går,
för att sedan jobba imorgon och på söndag med.
Veckan som kommer lär blir hård. tillochmed riktigt jävlig!
Skolan drar ur all energi och tid. Men, jag tänker inte klaga.
Är ju inte bara jag i Sverige som går i skolan, trots allt.

Lördag: jobb, 12-17. Sen?
Söndag: jobba 12-19. sen plugga!
Måndag: skolan, prov1 (engelska) sen plugga/sola.
Tisdag: LEDIGA!! Ikea tionollnoll. sen plugga/träna.
Onsdag: Skolan, prov2 (svenska), slutar 12. plugga.
 Torsdag: Skolan, utvecklingssamtal, sen plugga.
Fredag: Skolan, prov3 (konferens) HELG & FEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback