HOW CAN THERE BE TWO SIDES?

Hejsan Sverige. Mitt utbrott sist har varat sen jag skrev sist, och jag känner fortfarande likadant. Tyvärr.
Gårdagen var hektisk, först skolan och vad det innebar bla. småföretagande & psykologi sen hem, för att direkt möta Patrik och åka hem till honom. Väl där hemma kollade vi prison break, älskar älskar älskar det! och jag pluggade inför mitt engelskaprov jag haft idag. Vid halv tio tiden åkte jag hemåt, för att dricka en liter kaffe och fortsätta med engelskan. Satt uppe till 12, då gav jag upp och la huvudet på kudden. Imorse när jag vaknade gjorde nacken så ont att tårarna bara rann, men var tvungen att dra mig upp och gå till skolan ändå. Nu har jag lidit mig igenom nästan en hel skoldag, med först naturkunskap, sen svenska, engelska med prov som gick sådär. Nu sitter jag på sista lektionen; geografin. Har gjort massa uppgifter om USA och så, och jag gjorde precis klart naturkunskap laborationerna som skulle vara klara idag. Nu återstår det bara en enda sak till att plugga på denna veckan; svenskaprovet (kärlek&galenskap). sen är jag fri, nästan. Imorgon blir det jobb, 16-20 och sen är det plugg som gäller. Ge mig fredag och helg, nu tack.

Känner att jag stör resten av klassen med mitt klickande på datorn, eftersom vi kollar film. the day after tomorrow för att vara exakt. Skriver mer senare idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback