feels good

Äntligen hemma! Åh, så skönt. Igår sov jag hos Patrik, före det var vi på Ih och kollade på viktor som spelade, sen åt vi donken mat, gottgott. Kollade film & myste bara innan vi gick och la oss. Vaknade helt sjukt trött imorse, shit! Pappa hämtade mig i Laröd vid 11 tiden, sen åkte jag hem. Åt, fixade mig och begav mig sen till jobbet. Jobbar 13-21, den näst värsta tiden som finns.. Klar och hemma nu iaf. Har duschat, skrubbat och så med. Skönt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, tråkigt, hemskt, sorligt, dåligt - jag vet.. men jag orkar bara inte just nu, känns som det finns så mycket annat att prioritera. Nu ska jag glo film & bara njuuuta av att inte göra ett skit. haaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback