bio

Kom precis hem från bion. Så jävla bra film alltså! National treasure <3.
ALLT är bra med den. Eller.. en grej, "ettan" & "tvåan" är väldigt lika, men
annars var allt skitbra. Speciellt mesen, haha. Att pensionärerna hette
Patrick & Emily var ju inte heller fel? sött sött sött. Krängt massa skit & träffat¨
på en fulle-gubbe på MAX, som ville pussa på Julia och ha fies bröst.. Hm?
Jaaja. Är iallfall hemma, hel, tror jag? Nu ska jag snart släcka lampan och
sova. Om jag kan :$. Hoppas alla har en bra fredagskväll/natt.

Imorgon väntar övningskörningskurs på 3,5 timmar.
Jag är INTE nöjd, alls. 
Tror inte det finns så mycket jag kan göra?
Tyvärr.



Godnatt, typ.

( En sak till bara; Jag har fan dem bästa vännerna som finns! Tack plast.
Utan er, ingen Emelie. Jag lovar er, ni är bäst & ställer alltid upp till 100%
när det behövs. Vi 4 - oskiljaktiga i 5 år redan, på väg emot föralltid. <3<3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback