torsdag

Tiden rusar iväg.
Men ni ska inte tro att jag inte hinner med nått,
för det gör jag absolut! Natten spenderades tillsammans med Patrik.
Mysigt som sören! Gick en runda på stan, käkade, kollade resa, köpte snacks,
glodde film och pb. Vaknade imorse, helt död. Behöver mer sömn! Men icke, skolan väntar.
Efter det ska jag jobba, gah. Till halv 9. Något stressig dag. Precis som resten av veckan,
och precis som nästa vecka också kommer bli.. Sen är det iallfall lov. Härligt, vill jag lova.
Sitter i skolan nu, med en Ramlösa kaktus och en bulle - min frukost. haha.
Börjar inte förrän 9. Tråk! Ska nog sätta mig och läsa min bok, Comedía Infantil - sjukt bra!
Vid 9 tiden ska vi ha någon föreläsning, sen mat & då ska jag rusa hem och hämta donkenkläder
+ cykeln. Sen har vi svenska, och sen föreläsning igen. Nice dag. Jaja, jag uppdaterar väl ikväll! haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback