pengar rullar in

Lördagmorgon och solen lyser inte längre över Helsingborg. Förjävligt.
Men egentligen kvittar det, för från och med halv 12 är jag inlåst på donken i 9 timmar.
Skadeglädje kallas det. När jag kommer hem ikväll ska jag borra ner mig under täcket.
Kommer vara heldöd. Morgondagen ser ungefär ut detsamma.
Dock hoppas jag att det händer något på kvällen. Lov ju förfan!

Hade en skön sommarkänsla igår, trots minusgraderna.
Idag är den poff, försvunnen, gone, väck. Det skulle lika bra kunna vara snö nu ju?
Jävla klimatförändringar. (jävla människor?!)

För att vara exakt, så flyttar jag hemifrån om två veckor idag.
Slå det om ni kan ;)

image120
Mallorca, kan man göra något annat än sakna?
Både tiden, människorna och vädret. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback