if u like what u see

Öppnade precis ett mejl från min mentor. Hon är klar med våra APU platser. fyfan. Jag är så nervös! Kommer aldrig kunna välja. alltså herregud. Värsta bussresorna och sånt. scary! Det löser sig väl, antar jag. Idag har jag hunnit med mycket, enligt mig själv. Skolan var ganska okej, trots att mina 2 kompanjoner var sjuka idag. Klassen har bestämt möte med rektorn imorgon. Också läskigt. Får väl se hur det går med det. haha. Hade avslappning på psykologin idag, och jag konstaterade efter 2 test att jag är väldigt stressad av mig. Ack då.. Hade även prov efter skolan, som jag missade när jag var sjuk. Gick galant! Skönt att ha det avklarat iaf. Nu väntar bara två till denna veckan, sen är det vila. Har hunnit plugga en del också idag, inför morgondagens småföretagande prov. Har också hunnit besöka Scorett. Måste ha nya stövlar! Hittade ett par, perfekta. Får köpa de imorgon. Nu ska jag snart vila en timme, sen äta och efter det fortsätta med det älskade pluggandet nån timme till, antar jag. blöö. Vad gör man inte för betygen? usch. Jag skriver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback