ett tag sedan

Har inte bloggat på ett tag.
Haft massa annat att göra, haha.
Jag och Julia är precis hemkomna från väla och Ikea.
Har gjort en lång lång lista på allt vi behöver inför flytten.
Nu är det bara pengar som saknas med. haha.
Var också inne på bolagret och hittade världens finaste tapet som ska inhandlas i veckan.

image122
Det kommer bli så jäkla snyggt! Längtar.
Har myst mycket med min älskade pojkvän dessa dagarna med.
Blir bara bättre och bättre, och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. borde plugga nu. Så får kanske sätta igång med det?
Jobb imorgon och övermorgonkväll. ångest.

Kommentarer
padde säger:

ja, längtar så mycket (A), älskar dig emelie. du är världens bästa!

2008-02-19 | 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback