wiih.

Sådär ja, då var bilderna uppe. Har även en annan sak att lägga till som gjordes/köptes idag. Piercade mig i nacken idag. Och fyfan vad ont det gjorde! Aldrig igen. Höll på att avliva. Huuhh. Men nu är det gjort och den är sjukt snygg. Dröjer 6 veckor innan jag får byta till en fin sten, men ska ta ett kort på den imorgon ändå.

Min dag har alltså gått åt shopping. Shopping med älskling, lite elin & robin med. Heela helsingborg måste ha befunnits sig på Väla, alltså. Köer, köer och ännu mer köer! Gina var väärst. Där som annars är cpbilligt är mest folk? Konstigt, enligt mig. Man borde passa på å köpa dyra saker som är på rea, inte klänningar som kostar 199kr vanligtvis. Jajaj, det är vad jag tycker. Nu väntar en helg med jobb, jag har haft mitt lediga. Suuck. Har dock massa skoj som väntar ändå. Idag ska jag förhoppningsvis träffa plast och sen sova hos nutte. Imorgon är det jobb till 8, sen fira julia som fyller 18 på söndag <3. Sen på söndag blir det jobb 10-16 och dadicool efteråt. Blir säkert bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback