this is my game, my rules

Idag är en skitdag. Är trött på precis allt. Imorse efter mc frukosten segade jag och sandra och sen skulle vi solat men fick punka och fick sitta på skolan 1,5 timme istället. Efter skolan kom jag hem & fann något jag blev väldigt chockad och ledsen över.. Borde egentligen inte ens bli chockad. Sen nu krav på krav. Jag blir så trött. Alla mår så jävla dåligt och jag ska stötta och dittan och dattan, men jag då? Min mun skriker smärta och doktorn sa att det var som att ha magsår fast i munnen. Mår man bra när man har magsår? Njaae?

Fick precis duschat. Kändes som evigheter sedan. Ja, jag hinner helt enkelt inte. Allt är verkligen piss nu. Inga pengar, massa utgifter, jul snart, bråkar med min familj, osv osv.

Festen imorgon måste bli lyckad. När man för en gångsskull gör något skoj i helsingborg så ska alla fuckin töntar skita i det och göra massa annat. äe, aldrig blir det bra alltså. Steakhouse med 92orna är säkert roligare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback