red hair

Jag dör. Min astma suger musten ur mig och det känns som jag andas genom ett fuckin' sugrör. Iallfall, efter gårdagens mysiga dag bestämde jag och älskling oss för att sola lite idag. Tog bussen ner dit, och gick hem. Köpte också med mig en röd hårfärg så nu ska det återigen färgas efter några veckors vilande. haha! Kommer inte bli snyggt alls i hårbotten, som det aldrig blir med knallrött. Färgen fastnar liksom i hårbotten och det blir extra rött. Jag brukar dock ta en lite mindre röd färg med mer brunt i och lägga i bara hårbotten. Mitt tips, alltså.

Nu ska jag då färga och duscha. Sen ska jag leta fram något att ha på mig inför kvällens mcdonald's fest. Blir nog en tidig hemgång dock, skola imorgon och jag pallar inte starta veckan med att vara bakis och helt slut. Låter jag som en gammal kärring nu? hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback