onsdag

Mamma - presenkort lidex 200 kr
Pappa - tröja h&m 200 kr
Elin
Patrik ?
Patriks mamma
Jonna - presenkort h&m 100 kr
Ingela
Ingelas föräldrar - 100
Mormor - 100
Roger
Rogers föräldrar - 100 
Markus - kallsonger 200 kr

Imorgon ska jag handla mammas och pappas presenter iaf!
Blir snålt framöver kan jag meddela..
Tänkte lägga ut lite saker på tradera senare tror jag.
Kanske kan bli något extra denna månaden iaf.

Men nu ska jag vila ett tag.
Sjukt ont i halsen, maybe halssfluss och sånt skit.
Inget jobb för mig idag, ska alltså vila.

Later: Garderob rensning, sola kanske & umgås med älskling.

Kommentarer
padde säger:

du behöver inte köpa något till mig älskling, räcker att jag har dig <3

2008-12-03 | 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback